دانلود کتاب جدیدالتالیف حسابداری شرکتها

 

اولین جلسه ی ضمن خدمت حسابداری شرکتها در روز پنج شنبه مورخ : 20/7/90 از ساعت هشت و سی دقیقه تا ساعت دو و پانزده دقیقه برگزار گردید . 

به اطلاع همکارانی که موفق به شرکت در جلسه ی اول نشده اند می رساند که جلسه ی بعد در روز پنج شنبه بیست و هشتم و جمعه بیست و نهم با حضور مولف کتاب حسابداری شرکتها برگزار می گردد .  

جلسه ی گذشته به علت عدم حضور استاد مربوطه به بیان تغییرات کتاب اختصاص داده شد .   

 

 

همکاران گرامی که موفق به دریافت کتاب جدید التالیف حسابداری شرکتها نشده و در کلاس ضمن خدمت حاضر ، مجبور به نوشتن جزوه از مطالب تغییرات کتاب هستند ، می توانند کتاب  مورد نظر را از سایت  پایگاه کتابهای درسی دانلود نمایند . برای راحتی کار لینک دانلود در اختیار شما قرار گرفته است . کافی است روی آرم دانلود زیر کلیک نموده و فصلهای مورد نظرتان را دریافت نمایید .  

دوره ضمن خدمت حسابداری شرکتها

بدین وسیله به اطلاع همکارانی که موفق به گذراندن دوره ی ضمن خدمت حسابداری شرکتها ( با کد : 93100431 به مدت 40 ساعت ) نشده اند ، می رساند که دوره مذکور مجدداً برگزار گردیده ، همکارانی که مایل به شرکت در این دوره هستند ، می توانند با در دست داشتن مدارک زیر به پزوهشسرای حکیم واقع در فردیس کرج مراجعه فرمایند .  

 

مدارک مورد نیاز :     

1 - حکم کارگزینی  

2 - معرفی نامه از مدیر مدرسه مبنی بر تدریس این درس و تأیید آن توسط مقطع فنی و حرفه ای  

3 - معرفی نامه ی ضمن خدمت اداره ناحیه 4 برای شرکت در دوره   

جدول زمان برگزاری دوره :    

  

از ساعت 8 صبح تا 30: 16 بعد از ظهر

پنج شنبه

۱۳۹۰/۷/۲۱

جمعه

۱۳۹۰/۷/۲۲

پنج شنبه

۱۳۹۰/۷/۲۸

جمعه

۱۳۹۰/۷/۲۹

پنج شنبه

۱۳۹۰/۸/۵

جمعه

۱۳۹۰/۸/۶

پنج شنبه

۱۳۹۰/۸/۱۲

جمعه

۱۳۹۰/۸/۱۳

 

آدرس : کرج - جاده ملارد - 500 متر بعد از کانال آب فردیس -  مرکز  تربیت معلم  حکیم فردوسی  . 

 تلفن تماس با پژوهشسرا :      6533220 - 6507352 - 6501413

شروع به کار گروههای آموزشی در سال تحصیلی ۹۱-۹۰

با سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خدمت همه ی همکاران گرامی ، بدین وسیله  اعلام می دارد ؛ گروه حسابداری فنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج ، فعالیت خود را در سال تحصیلی جدید آغاز نموده و سعی دارد با کمک و همفکری شما همکاران گرامی ، از تمام توان و ظرفیت گروهها در جهت بهبود روند های آموزشی و داشتن گروهی پویا و خلاق استفاده نماید .  

 و در راستای تحقق این امر ، وبگاه حاضر ، وسیله ای است برای : تعامل بیشتر گروهها و همکاران گرانقدر ، از طریق  اطلاع رسانی در زمینه ی فعالیت های گروههای آموزشی ، برگزاری دوره های ضمن خدمت ، راه اندازی کارگاههای آموزشی ، خبر رسانی به موقع بخشنامه ها و اطلاعیه های سازمانی  ، همچنین ، باخبر شدن از نظرات همکاران ، به صورت مستقیم  .

طبیعی است که یاری شما ، همکاران گرامی می تواند گروه آموزشی حسابداری را در داشتن گروهی فعال تر از همیشه یاری نماید .   

 

با تشکر ؛ سرگروه حسابداری فنی آموزش و پررش ناحیه 4 کرج ؛ سعادت